Donatie doen

Alle beetjes helpen om Haïti te kunnen helpen, dus elk bedrag is zeer welkom! Misschien wil je geen artikel kopen, maar wel graag Haïti steunen of misschien wil je naast je aankoop ook nog graag een donatie doen. Heel fijn! Dat kan heel eenvoudig via iDEAL. Kies hieronder het bedrag dat u wilt doneren en betaal veilig met iDEAL. U wordt doorgeleid naar de site van Mollie.

IK DONEER VIA iDEAL:

​(klik op het bedrag dat u wlt doneren)

ANBI

Stichting Help Haïti heeft een ANBI status. Dit betekent dat uw gift aftrekbaar kan zijn bij de belastingdienst.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de site van de belastingdienst.

Ander bedrag doneren?

Indien u een ander bedrag wilt doneren of een omschrijving mee wilt geven bij uw donatie, verzoeken wij u uw gift over te maken op bankrekeningnummer:

NL48RABO 0101.226.160 t.n.v. Stichting Help Haiti.

Helpen door promotie

Door ons te promoten via bijvoorbeeld social media kunt u ons ook helpen. U kunt ons bijvoorbeeld in contact te brengen met mensen in uw netwerk die iets kunnen betekenen op het gebied van drukwerk, verpakkingsmateriaal, productfotografie etcetera.

U kunt ons ook onder de aandacht brengen bij bijvoorbeeld sponsorlopen voor goede doelen, flesseninzamelingsacties, acties op scholen enzovoort!

Heeft u goede ideëen voor fondsenwerving, dan horen we dat uiteraard ook graag!

Acties organiseren

U kunt een actie bedenken om geld voor onze stichting binnen te halen. Voorbeelden zijn het inzamelen van lege flessen, schoolacties, sponsorlopen, rommelmarkten etc. Uiteraard helpen wij u graag mee om uw actie te promoten!

Wilt u een actie organiseren en wilt u graag meer informatie, neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres stichtinghelphaiti@live.nl. Alle hulp is van harte welkom!

Oproepen verspreiden

Stichting Help Haïti heeft regelmatig te maken met spoedverzoeken. kunt helpen door deze oproepen in uw netwerk rond te verspreiden.

Dit kunt u doen via uw Facebook, Linked-in of Twitteraccount of door te mails te sturen binnen uw netwerk.

.

Koop een leuk cadeautje in onze webshop

In onze webshop vindt u de leukste Haitiaanse handgemaakte artikelen. U krijgt of geeft een origineel cadeau waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan de stichting. Alle producten zijn uniek! U kunt veilig en vertrouwd betalen via iDEAL. Verzending gaat via PostNL.

Hartelijk dank!