Stichting Help Haïti en Haitiwebshop.
Haitiwebshop is een initiatief van Stichting Help Haiti. In eerste instantie werden er twee verschillende websites gevoerd. In 2017 zijn beide sites samengevoegd. Haïtiwebshop wordt gerund door de vrijwilligers van Stichting Help Haïti.

Bestuur van vrijwilligers
Het bestuur van de Stichting Help Haïti bestaat uit onbezoldigde vrijwilligers. De stichting heeft geen betaalde krachten in dienst. Uw gift wordt dus rechtstreeks aan hulp besteed, als ook de opbrengsten uit de webshop.

Het bestuur bestaat uit:
De heer P. Groen (voorzitter)
Mevrouw D. van Schriek (penningmeester)
Mevrouw J. Kroezenga (secretaris)

Verantwoording
Alle bestuursleden hebben op ieder moment inzage in de financiële gegevens van de stichting, zodat dit niet slechts bij één persoon is belegd.

Kamer van Koophandel
Stichting Help Haiti is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer H34345348 met als vestigingsadres Erasmuslaan 44, 1185 BH, Amstelveen (Dit is geen bezoekadres!)

Disclaimer

Deze website met alle aanhangende pagina's en subpagina's zijn eigendom van Stichting Help Haiti. Door een bezoek te brengen gaat u akkoord met de disclaimer. Ondanks de grootst mogelijke zorg die besteed wordt aan de inhoud van deze site, is het mogelijk dat er foutieve of onvolledige informatie geplaatst staat. Stichting Help Haiti aanvaardt hiervoor geen aansprakelijkheid. Tevens aanvaardt Stichting Help Haiti geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het aanklikken van hyperlinks.

Betalingen

Betalingen voor de webshop geschieden via iDEAL. Donaties voor de Stichting kunnen overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL48RABO 0101226160 t.n.v. Stichting Help Haiti.

Verzendkosten Haitiwebshop

De verzendkosten zijn afhankelijk van het bedrag waarvoor is besteld.

• Minder dan €  5,= is € 2,95 verzendkosten
  • Minder dan € 10= is € 3,95 verzendkosten
  • Van € 10,= tot € 100,= is € 4,95 verzendkosten
  • Boven de € 100,= zijn de verzendkosten gratis

Privacybeleid

Stichting Help Haiti gaat zorgvuldig om met de persoonlijke gegevens waarin zij inzage heeft. Er zullen geen persoonlijke gegevens worden verspreid. Indien Stichting Help Haiti iets op haar website of in drukwerk wil plaatsen, zal zij vooraf schriftelijk toestemming vragen aan desbetreffende persoon, bedrijf of organisatie.

Verzending Haitiwebshop

Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt en vervolgens aangeleverd bij PostNL als briefpost of pakketpost. Afhankelijk van de bezorgdagen van PostNL zal de bestelling normaliter binnen 2 werkdagen thuisbezorgd worden. Indien een bestelling in het weekend wordt gedaan, kan de ontvangst van de bestelling 1 á 2 dagen later zijn.

Artikelen kunnen retour genomen worden indien deze ongebruikt en in originele ongeopende verpakking retour worden gezonden. Haitiwebshop dient binnen 14 dagen na aankoop per mail op de hoogte worden gesteld van de geplande retourzending. Besteller ontvangt vervolgens van ons het adres voor de retourzending. Na annulering (welke dus per mail is aangekondigd) is er een retourzendtermijn van 14 dagen. Het orderbedrag van het retourgestuurde artikel plus verzendkosten worden vervolgens gecrediteerd. Indien er een deel van de bestelling wordt teruggezonden, maar ook een deel wordt behouden (bij aankoop van meerdere artikelen) worden verzendkosten niet vergoed.

De kosten voor de retourzending naar Haitiwebshop zijn voor eigen rekening.