De leukste sieraden, deco-artikelen en andere musthaves uit Haiti

Het Apparent Project is een werkgelegenheids- en opleidingsproject in Haiti, geleid door een Amerikaanse dame. Samen met haar team leidt zij kansarme Haitianen op als sieradenmakers, naaisters, pottenbakkers etc. De prachtige artikelen maakt men voornamelijk van gerecycelde materialen. Er is kinderopvang waardoor werknemers hun kinderen mee kunnen nemen naar het werk. Een prachtig project wat we van harte steunen middels de verkoop van sieraden. Kijk snel in onze shop! Kijk voor meer informatie op de site van het Apparent Project, www.apparentproject.org.

Niet uit Haiti, wel voor Haiti en ook erg leuk!

Neus ook eens tussen de leuke artikelen hieronder. De artikelen op deze pagina zijn niet gemaakt en ingekocht in Haiti. De opbrengsten ervan gaan uiteraard wel naar onze projecten in Haiti. Je vindt er hobby-artikelen, versiering voor cadeautjes, cadeauzakjes en uiteraard leuke hebbedingetjes. Voor jezelf of om weg te geven.

Handgemaakt en uniek

Alle producten met het label APPARENT PROJECT en met het label METAL AND WOOD ART zijn ingekocht en vervaardigd in Haïti.

Alle opbrengsten gaan naar Stichting Help Haiti en worden besteed aan projecten in Haiti.​​

Doneren? Graag!