​Klik op het bedrag dat u wilt doneren.

U wordt doorgeleid naar de site van Mollie payment service provider.

Ander bedrag of op andere manier doneren?

IBAN: NL48RABO 0101 266 160 t.n.v. Stichting Help Haiti

ANBI

Stichting Help Haïti heeft een ANBI status. Dit betekent dat uw gift aftrekbaar kan zijn bij de belastingdienst.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de site van de belastingdienst

.

Andere vormen van hulp

Acties organiseren

U kunt een actie bedenken om geld voor onze stichting binnen te halen. Voorbeelden zijn het inzamelen van lege flessen, schoolacties, sponsorlopen, rommelmarkten etc. Uiteraard helpen wij u graag mee om uw actie te promoten!
Wilt u een actie organiseren en wilt u graag meer informatie, neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres stichtinghelphaiti@live.nl. Alle hulp is van harte welkom!

Oproepen verspreiden

Stichting Help Haïti heeft soms te maken met spoedverzoeken. U kunt helpen door deze oproepen in uw netwerk rond te verspreiden. Dit kunt u doen via uw Facebook, Linked-in of Twitteraccount of door te mails te sturen binnen uw netwerk.

Help ons promoten

Door ons te promoten via bijvoorbeeld social media kunt u ons ook helpen. U kunt ons bijvoorbeeld in contact te brengen met mensen in uw netwerk die iets kunnen betekenen op het gebied van drukwerk, verpakkingsmateriaal, productfotografie etcetera. U kunt ons ook onder de aandacht brengen bij bijvoorbeeld sponsorlopen voor goede doelen, flesseninzamelingsacties, acties op scholen enzovoort! Heeft u goede ideëen voor fondsenwerving, dan horen we dat uiteraard ook graag!

Koop een cadeautje in onze webshop

In onze webshop vindt u de leukste Haitiaanse handgemaakte artikelen. U krijgt of geeft een origineel cadeau waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan de stichting. Alle producten zijn uniek en handgemaakt in Haiti! U kunt veilig en vertrouwd betalen via iDEAL. Verzending gaat via PostNL.

Vissen decoset of onderzetters geel - set van 4 stuks - OZ.002

Materiaal: hout Afmeting per stuk: ca, 8,5 cm. x 8 cm. Prachtige set van 4 tropische vissen in gele kleurstelling. Deze decoratie is voor meerdere doeleinden geschikt. Je kunt ze gebruiken als onderzetters, maar ook als decoratiemateriaal om aan bijvoorbeeld een bed of kast te plakken (lijm of tape niet meegeleverd). Ook aan de muur zijn deze handgeschilderde kunstwerkjes erg leuk!
    Bekijken

NIEUW: Vrolijk gekleurde taptap met kapstokhaakje van metaalplaat klein - M.011 -

Grootte ca. 15 cm x 14 cm. Deze leuke Haitiaanse taptap is gemaakt van gerecyceld materiaal.  Aan de voorzijde zit een haakje, zodat je het kan gebruiken als kapstokje, of om er decoratie aan te hangen. Er is gebruikt gemaakt van oude olievaten, die men heeft plat geslagen en waaruit vervolgens de vorm is gesneden. Daarna is het met de hand opgeschilderd in vrolijke kleuren. Het handvat van de koffer op het dak kan dienen als ophanghaak. Omdat elk product in deze 'olievaten serie' met de hand uitgesneden en beschilderd is, is er geen artikel gelijk. U krijgt dus een uniek kunstwerkje aan uw muur!
    Bekijken